Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Σύγχρονη Ελεγεία

Χαμένα τσιγάρα, ζεστούς και κρύους καφέδες.
Πεταμένα φιλιά. Ξεχαρβαλωμένες αγκαλιές.
Σπασμένα άκρα. Ξεχασμένα τραγούδια.
Σωριασμένα τα λόγια σε μιαν άκρη.

Το συναίσθημα αυτή τη στιγμή δεν παίζει κανένα ρόλο.
Ούτε σημαντικό ούτε αδιάφορο.
Θα σε κοιτάω απλά και θα χαμογελάω όταν απομακρύνεσαι.
Δεν θα κλαίω πια, ούτε θα μαυρίζω.
Θα είμαι καλά, γιατί με θέλεις χωρίς εμένα, κι αυτό δεν μπορώ να το κάνω.

Μαύρος ο καιρός και γκρίζος.
Γυναικολογικά, ορμόνες, κατάθλιψη, μουσική και σοκολάτες.
Ξεφουσκώνω ανώφελα και χάνω ανάσες.
Σκέφτομαι την αυτοκτονία και χαραμίζω τα λεπτά μου.
Λέω ότι είμαι Τίποτα κι εσύ μου λες Όλα.

Θάνατος.
Ζωή.
Αγάπη.
Ευχή και Κατάρα μαζί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.